mennessä Tero Eloranta | 21,helmi,2020 | Blogi
VERKKOKAUPPA 6 vinkkiä toimivaan verkkokauppaan Oli kyseessä iso tai pieni verkkokauppa, suunnittelussa kannattaa ottaa huomioon muutamia keskeisiä seikkoja. Osa on verkkokaupan sisältöön ja ulkoasuun liittyvä, osa puolestaan kaupan toiminnallisuuteen liittyviä...
mennessä Tero Eloranta | 13,maalis,2019 | Blogi
SELKOTEKSTI JA SELKOKIELI Selkokielellä ehkäistään digisyrjäytymistä Selkokieltä tarvitsee Suomessa uusimman Kehitysvammaliiton selkokielen arvion (Selkokielen toimenpideohjelma 2019-2022) mukaan yli puoli miljoonaa ihmistä. Lisäksi selkokielestä on hyötyä tietyissä...
mennessä Tero Eloranta | 11,maalis,2019 | Blogi
VERKKOSIVUJEN SAAVUTETTAVUUS Eväitä verkkosivujen saavutettavuuden parantamiseen Verkkosivujen muokkaaminen tai uusien verkkosivujen rakentaminen uusien saavutettavuusvaatimusten mukaisesti ei ole rakettitiedettä. Vaikka saavutettavuusdirektiivin ja kansallisen...
mennessä Tero Eloranta | 05,helmi,2019 | Blogi
DIGITAALINEN MARKKINOINTI 6 vinkkiä pk-yrittäjän digitaalisen markkinoinnin työkalupakkiin Digitaalinen markkinointi, tai tuttavallisesti digimarkkinointi, on tämän päivän markkinointia myös pk-yrityksessä. Se on digitaalisten kanavien, kuten yrityksen omien...
mennessä Tero Eloranta | 08,tammi,2019 | Blogi
TULOKSIA SISÄLTÖMARKKINOINNILLA Mitä on hyvä sisältömarkkinointi? Mitä se sisältömarkkinointi oikein on? Ja pitääkö myös pienen yrityksen tehdä sisältömarkkinointia? Entä, osaako sitä tehdä itse? Sekä ennen kaikkea, tuoko sisältömarkkinointi rahaa kassaan? Tässä on...
mennessä Tero Eloranta | 04,tammi,2019 | Blogi
VIDEOMARKKINOINTI Esitä oma viestisi videolla Viestejään esiin tuovien organisaatioiden on sopeuduttava jatkuvasti lisääntyvään liikkuvan kuvan käyttöön. Esitä sinäkin yrityksesi oma viesti videolla. Tutkimusten mukaan noin kolmannes ihmisistä sanoo lisänneensä...